- Світова прем’єра нового повністю електричного Macan 4 та Macan Turbo
- Силові агрегати PSM потужністю до 470 кВт (639 к.с.) із крутним моментом 1130 Нм
- Акумулятор ємністю 100 кВт·год забезпечує запас ходу до 613 км
- Цифровий дисплей Porsche Driver Experience з новою операційною системою та технологією доповненої реальності
- Високий рівень повсякденної практичності та можливість буксирувати причіп до 2000 кг
Штутґарт/Сінгапур. Через десять років після запуску Macan входить у друге покоління моделі та стає повністю електричним. Із прогресивним позачасовим дизайном, типовою ефективністю Porsche, запасом ходу, що дозволяє долати великі відстані, практичний та комфортний новий Macan 4 та Macan Turbo повністю задовольнять вимоги клієнтів Porsche. «Macan виходить на абсолютно новий рівень – з винятковими електричними характеристиками, новою концепцією Driver Experience і надзвичайним дизайном», — зазначає Олівер Блюме, голова правління Porsche AG, з нагоди світової прем’єри авто в Сінгапурі.
«Мета Porsche – запропонувати найбільш спортивну модель у сегменті з повністю електричним двигуном», — сказав Йорг Кернер, віце-президент модельного ряду Macan. На передній і задній осях Porsche використовує виключно електродвигуни останнього покоління PSM із використанням магнітів. А це – відмінна ефективність та оптимальна відтворюваність вихідної потужності. Підтвердженням електричної продуктивності є першокласні показники E-Performance: Macan 4 при використанні функції Launch Control видає потужність до 300 кВт (408 к.с.), а Macan Turbo – до 470 кВт (639 к.с.). Крутний момент досягає 650 та 1130 Нм відповідно, що гарантує відмінні ходові характеристики. Прискорюється Macan 4 від 0 до 100 км/год за 5,1 секунди, а Macan Turbo – лише за 3,3 секунди. Максимальна швидкість обох моделей – 220 і 260 км/год відповідно.
Нова преміальна електрична платформа з 800-вольтовою архітектурою
Електродвигуни нового Macan живляться від літій-іонної батареї, розміщеної у днищі. Загальна ємність 100 кВт·год, з яких активно можна використовувати до 95 кВт·год. Високовольтна батарея є центральним компонентом нещодавно розробленої преміальної електричної платформи PPE із 800-вольтовою архітектурою. Вперше Porsche застосовує її саме у новому Macan. Потужність заряджання постійним струмом становить до 270 кВт. Заряджається авто від 10 до 80 % за 21 хв. На 400-вольтових зарядних станціях високовольтний перемикач в акумуляторі ефективно розділяє 800-вольтову батарею на дві – кожна з номінальною напругою 400 Вт. А це – особливо ефективне заряджання без додаткового високовольтного підсилювача потужністю до 135 кВт. Із побутовими настінними блоками можливе заряджання від мережі змінного струму потужністю до 11 кВт.
Під час руху електродвигуни можуть рекуперувати до 240 кВт енергії. Інтегрований силовий блок (IPB) підвищує ефективність нових моделей Macan, заощаджуючи водночас вагу та простір. Інноваційний і компактний IPB поєднує три компоненти: бортовий зарядний пристрій змінного струму, високовольтний нагрівач і перетворювач постійного струму DC/DC. Запас ходу у змішаному циклі згідно з WLTP – до 613 км у Macan 4 і до 591 км у Macan Turbo.
Спортивні пропорції та лінії як у купе
Завдяки виразним пропорціям і ДНК дизайну Porsche нові моделі Macan виглядають динамічно і домінантно. «Повністю електричний Macan – перший Porsche, що увиразнює електричні риси із усталеного стилю бренду», — зазначає Міхаель Мауер, віце-президент зі стилю Porsche. Він вважає, що авто легко ідентифікується за фірмовим стилем як частина портфоліо Porsche. Класичні пропорції Porsche вдосконалені та оптимально адаптовані до завдань електромобіля. Спортивний, сучасний і динамічний зовнішній вигляд Macan підкреслений. Дизайн дає зрозуміти: Macan залишається спортивним автомобілем у сегменті навіть в електричній версії.
SUV має невеликий кут нахилу капота і яскраво виражені крила. Із довжиною 4784 мм, шириною 1938 мм і висотою 1622 мм авто виглядає динамічним навіть не рухаючись. Новий Macan оснащений 22-дюймовими колісними дисками з різноширокими шинами. Колісна база, яка на 86 мм довша за попередню модель (2893 мм), компенсується короткими звисами кузова спереду і ззаду. Фари розділені на дві частини та плоский верхній блок із 4-точковими денними ходовими вогнями. Вони вбудовані у крила та підкреслюють ширину автомобіля. Основний модуль фари з опціональною матричною світлодіодною технологією розташований трохи нижче у передній частині. Характерна для Porsche лінія даху flyline утворює єдине ціле з плоским заднім вікном. Поєднання безрамкових дверей з характерними бічними лезами створює елегантний спортивний дизайн. Яскраво виражені “плечі” надають задній частині маскулінності. Логотип Porsche тепер розміщений по центру скульптурної тривимірної-світлової стрічки.
Активна та пасивна аеродинаміка для більшого запасу ходу
Porsche об’єднує впізнавані риси ДНК дизайну з оптимізованою для запасу ходу аеродинамікою. Завдяки Porsche Active Aerodynamics (PAA) з активними та пасивними елементами та коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,25 – новий Macan є одним з найбільш аеродинамічних SUV на ринку. Це істотно впливає на запас ходу та енергоспоживання. Система PAA містить адаптивний задній спойлер, закрилки активного охолодження на передніх повітрозабірниках і гнучкі накладки на повністю герметичній нижній частині кузова. Повітряні завіси під модулем фар і низько посаджена передня частина оптимізують потік повітря. Ззаду бічні краї відриву повітря та дифузор із решітками забезпечують аеродинамічну ефективність.
Два багажних відділення та збільшений простір у салоні
Новий Macan – це орієнтований на продуктивність SUV із високим рівнем практичності для повсякденного використання, високоякісним оснащенням і можливостями для індивідуалізації. Завдяки електрифікації збільшений простір у багажному відділенні. Залежно від моделі та встановленого обладнання місткість за заднім сидінням становить до 540 літрів. Крім того, під капотом є «передній багажник» об’ємом 84 літри. Це на 127 літрів більше, ніж у попередніх моделей. Якщо повністю скласти заднє сидіння, об’єм заднього багажного відділення збільшується до 1348 літрів. Практичність нового Macan підкреслює максимальна буксирувальна здатність – 2000 кг.
Залежно від моделі та встановленого обладнання, водій і пасажир спереду тепер сидять на 28 мм нижче, ніж раніше, а пасажири позаду – на 15 мм нижче зі збільшеним простором для ніг. Інтер’єр безпомилково нагадує Porsche: ширина салону підкреслена вбудованою чорною панеллю. Піднесений дизайн центральної консолі підсилює враження про низьке положення в автомобілі, орієнтованому на ефективність. Водночас великі вікна надають інтер’єру відчуття легкості та простору. На додаток до сучасних цифрових інтерфейсів користувача є також окремі аналогові елементи керування, наприклад, на вентиляційних отворах і елементах керування клімат-системою. Світлодіодна стрічка інтегрована в продуманий дизайн оздоблення салону та дверей. Вона може використовуватися для підтримки комунікації та як внутрішнє освітлення. Залежно від ситуації стрічка транслює світлові сигнали або попередження, наприклад, для привітання, процесу заряджання або в поєднанні з системами допомоги водію. Оснащення у новому Macan забезпечує високий рівень персоналізації.
Porsche прямує до використання більш екологічних матеріалів, вони вже застосовані для оздоблення окремих частин інтер’єру повністю електричного Macan.
Цифрова концепція Porsche Driver Experience: висока потужність та можливості підключення
Macan оснащений дисплеєм останнього покоління і концепцією керування із трьома екранами, включно з окремо розташованою 12,6-дюймовою панеллю приладів з вигнутим дизайном і 10,9-дюймовим центральним дисплеєм. Уперше пасажир може переглядати інформацію, налаштовувати параметри інформаційно-розважальної системи або транслювати відеоконтент під час руху автомобіля через власний опціональний 10,9-дюймовий екран. Porsche Driver Experience також вперше містить дисплей на лобовому склі з технологією доповненої реальності. Віртуальні елементи, як-от навігація, плавно інтегруються у реальний світ. Зображення з’являється перед водієм на відстані 10 метрів і відповідає розміру 87-дюймового дисплея.
Інформаційно-розважальна система нового покоління заснована на операційній системі Android Automotive. Стандартна система Porsche Communication Management (PCM) у новому Macan виводить обчислювальну продуктивність на новий рівень. Наприклад, голосовий асистент «Hey, Porsche» блискавично підказує маршрути, включно з зупинками для заряджання. У новому центрі застосунків Porsche пасажири можуть безпосередньо отримувати доступ до популярних застосунків сторонніх постачальників і встановлювати їх безпосередньо в новий Macan.
Перший Macan з системою керування задньою віссю та 2-клапанними амортизаторами
Під час розробки Macan автовиробник приділив особливу увагу квінтесенції динаміки водіння Porsche та характерному відчуттю керованості. «Завдяки особливому спортивному розташуванню сидінь і низькому центру ваги, а також вражаючій динаміці водіння і точності керування, новий Macan створює відчуття справжнього спорткара», — зазначає Йорг Кернер, віце-президент модельного ряду Macan.
Macan 4 та Macan Turbo мають повний привод. Два електродвигуни керуються за допомогою силової електроніки практично в режимі реального часу. Система Porsche Traction Management (ePTM) з електронним керуванням працює приблизно вп’ятеро швидше, ніж звичайна система повного привода. Вона може реагувати на пробуксовку впродовж 10 мілісекунд. Крім того, розподіл привода на всі колеса регулюється обраною програмою водіння. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), електронне керування блокуванням диференціала на задній осі, також сприяє підвищенню тяги, стійкості руху та бічної динаміки Macan Turbo.
Моделі Macan з пневмопідвіскою, яка пропонується у стандартному оснащенні для версій Turbo, мають систему амортизації PASM. Опціонально її можна комбінувати із підвіскою зі сталевими пружинами. PASM тепер також оснащена амортизаторами з 2-клапанною технологією. Розширені характеристики демпфірування забезпечують ширший діапазон між комфортом і продуктивністю. Це робить відмінності між програмами водіння ще більш відчутними.
Уперше Macan отримав опціональну систему керування задньою віссю з максимальним кутом повороту в 5°. Вона забезпечує зменшений радіус розвороту у 11,1 метра, що зручно під час руху містом та під час маневрування. А також виняткову стабільність руху на високих швидкостях, завдяки стабільному і точному керуванню передніми колесами, чим славиться бренд.
Доступний для замовлення
В Україні новий Macan вже доступний для замовлення. Орієнтовна вартість у дилерській мережі Porsche починається від 3 225 530 гривень для Macan 4 та від 4 414 970 гривень для Macan Turbo*.
Із 2014 року компанія Porsche поставила понад 800 000 Macan клієнтам у всьому світі. Ця історія успіху продовжиться із появою повністю електричної версії, що виробляється на заводі Porsche в Лейпцигу та має нульовий рівень викидів вуглекислого газу. Передача електричних Macan новим власникам запланована на другу половину року.