- У 2023 році передано 320 221 Porsche клієнтам у всьому світі
- Зростання на 3 % порівняно з 2022 роком
- Збалансований розподіл ринку в усіх регіонах світу
Високий попит на Taycan – реалізовано 40 000 авто
Штутґарт. У 2023 фінансовому році компанія Porsche продемонструвала значне зростання, зокрема відбулося збільшення поставок. За останні 12 місяців автовиробник передав 320 221 авто клієнтам у всьому світі. А це – на 3 % більше, ніж у 2022 році. «Навіть у часи глобальної економічної невизначеності бренд залишається бажаним і ексклюзивним, — зазначив Детлев фон Платен, член Виконавчої Ради, відповідальний за продажі та маркетинг у Porsche AG. — Минулого року компанія залишилася у виграші від дуже збалансованої позиції у найбільших регіонах продажів. Porsche продовжуватиме оптимізувати цей гармонійний розподіл ринку».
Подальше зростання регіонів продажів
Клієнтам у Європі (окрім Німеччини) минулого року доставлено 70 229 Porsche – це на 12 % більше, ніж у 2022 році. На внутрішньому ринку Німеччини продажі збільшилися на 10 % і склали 32 430 авто. У Північній Америці відбулося зростання на 9 %, здійснено 86 059 поставок – це найбільший регіон продажів для Porsche у 2023 році. У Китаї клієнти отримали 79 283 авто: зменшення продажів на 15 % відбулося через довготривалу складну економічну ситуацію в регіоні. Загалом у 2023 році відбулося збільшення поставок автомобілів на 16 % на ринках, що розвиваються: Африка, Близький Схід та Азія (крім Китаю) – було передано 52 220 Porsche.
Високий попит на культовий спорткар 911 та Taycan
У 2023 році продажі культового спорткара 911 збільшилися на 24 % – це найбільше зростання продажів серед усього модельного ряду Porsche. Клієнтам у всьому світі поставлено 50 146 авто. Двозначний приріст продажів характерний і для Taycan – авто отримали 40 629 клієнтів (+17 %).
Вже традиційно найпопулярнішою моделлю залишається Cayenne – 87 553 проданих авто. Зниження продажів на 8 %, порівняно з 2022 роком, пов’язане із декількома факторами: зміною моделі, поступовим запуском із квітня нового покоління у всьому світі, а також оновленням програмного забезпечення для плагін-гібридів. Продажі Macan залишилися на торішньому рівні – реалізовано
87 355 авто. За останній рік життєвого циклу продажі першого покоління Panamera склали 34 020 авто. Нове покоління розкішного седана, прем’єра якого відбулася в листопаді, буде доступне клієнтам вже цього року. Моделі 718 Boxster і 718 Cayman доставили у кількості 20 518 спорткарів (+13%).
На думку Детлев фон Платена 2024 рік для Porsche стане роком викликів, адже автовиробник закладає основу для майбутнього й оновлює чотири з шести моделей. Це найбільша кількість запусків протягом року, ніж будь-коли раніше. Очікується, що ринкові умови в Китаї залишаться складними. «Важливо, щоб компанія продовжувала балансувати структуру продажів і зміцнювати закордонні регіони, особливо ринок Азії. У 2024 році Porsche більше, ніж будь-коли раніше, зосередиться на зростанні та стабільному рівні продажів», — підсумував Детлев фон Платен.
PORSCHE AG | Січень – Грудень | ||
2022 | 2023 | Різниця | |
Світ | 309,884 | 320,221 | +3% |
Німеччина | 29,512 | 32,430 | +10% |
Північна Америка | 79,260 | 86,059 | +9% |
Китай | 93,286 | 79,283 | -15% |
Європа (без продажів у Німеччині) | 62,685 | 70,229 | +12% |
Ринки, що розвиваються: Африка, Близький Схід та Азія (крім Китаю) | 45,141 | 52,220 | +16% |