Porsche завершує роботу над другим поколінням Taycan – модельний ряд включає 16 версій

  • Taycan GTS – спортивний універсал із виразним дизайном
  • Taycan 4 – чемпіон з ефективного запасу ходу з-поміж повноприводних моделе
  • Доступні для замовлення в офіційних дилерських центрах, в Україні з’являться на початку 2025 року

На початку 2024 року компанія Porsche суттєво модернізувала Taycan. Електромобіль отримав: яскравіший дизайн, вищу потужність, більший запас ходу і ще кращі параметри заряджання. Модельний ряд Taycan доповнюють три нові версії – всього доступно 16 версій. Нова версія Taycan GTS ґрунтується на історії успіху Gran Turismo Sport від Porsche. Вперше представлений спортивний седан початкового рівня із повним приводом.

Штутґарт. Модельний ряд Taycan ще ніколи не був таким широким: із трьома варіантами кузова, повним і заднім приводом, різними за потужністю двигунами у межах концепції Porsche E-Performance (від 300 до 760 кВт). Загалом доступно 16 версій.

Спортивний седан Taycan 4, нові версії Taycan GTS і Taycan GTS Sport Turismo помітно увиразнюють портфоліо Taycan. Вони вже доступні для замовлення в офіційних дилерських центрах, в Україні з’являться на початку 2025 року. Для всіх версій Taycan також доступні нові кольори оздоблення екстер’єру. До категорії Legends додано кольори Slate Grey Neo та Pale Blue Metallic. Категорію Dreams підсилює колір Purple Sky Metallic.

«Надзвичайно широкий модельний ряд Taycan дозволить задовольнити найрізноманітніші побажання клієнтів та їхні потреби в мобільності, — зазначає Кевін Гік, віце-президент цього модельного ряду. — Навіть перше покоління Taycan GTS уже було спортивним флагманом модельного ряду і розміщувалося між Taycan 4S і Taycan Turbo. Нова версія продовжить цю традицію. На іншому кінці модельного ряду спортивний седан Taycan 4 поєднує високу економічність моделі початкового рівня та відмінну керованість повного привода».

Три нові моделі вже мають численні вдосконалення дизайну, технологій та обладнання, що були частиною модернізації Taycan на початку року. Електричний спорткар перевершує попередника майже в усіх дисциплінах. Нові моделі потужніші, із більшим запасом ходу, швидшим прискоренням та заряджанням за менший час з вищою стабільністю. Усі версії Taycan отримали ще ширший перелік стандартного обладнання та Porsche Driver Experience останнього покоління.

Одночасне підвищення продуктивності обумовлюється низкою факторів: удосконаленим силовим агрегатом з новим двигуном заднього моста із потужністю на 80 кВт вище, ніж у попередників та модифікованим імпульсним інвертором з оптимізованим ПЗ. А також потужнішими батареями, оновленою системою терморегулювання, тепловим насосом нового покоління, модифікованою стратегією рекуперації та повним приводом. Наприклад, на 800-вольтних зарядних станціях постійного струму авто заряджається потужністю до 320 кВт. Максимальна потужність рекуперації під час гальмування з високих швидкостей зросла до 400 кВт.

Нова версія Taycan GTS: спортивний універсал
GTS розшифровується як Gran Turismo Sport. Починаючи з Porsche 904 Carrera GTS 1963 року, ці три літери мають особливу репутацію серед шанувальників Porsche. Відтепер у модельному ряді Taycan також з’явилася версія з цим легендарним поєднанням літер, а точніше дві – новий Taycan GTS доступний як спортивний седан і як Sport Turismo.

Як спортивний універсал, Taycan GTS вражає підвищенням потужності до 515 кВт 1 при використанні Launch Control. А це – на 75 кВт більше, ніж у попередника. Нова функція Push-to-Pass2 2 у стандартній комплектації пакета Sport Chrono дозволяє одним натисканням кнопки підвищити потужність до 70 кВт на 10 секунд. У моделі Taycan GTS функція Push-to-Pass має виражений спортивний характер, оскільки на низьких швидкостях крутний момент підвищується до рівня Launch Control. Як і у версії Taycan Turbo GT, прискорення відображається таймером зворотного відліку на приладовій панелі та анімованими кільцями на спідометрі.

Спортивний седан Taycan GTS та Taycan GTS Sport Turismo прискорюються від 0 до 100 км/год всього за 3,3 секунди. Це на 0,4 секунди швидше, ніж попередники. Від 0 до 200 км/год спортивний седан прискорюється лише за 10,4 секунди, що на 1,6 секунди швидше, ніж раніше. Запас ходу збільшився більш ніж на 120 кілометрів – згідно з WLTP на електротязі авто подолають до 628 км.

Щоб повністю передати динамічний характер GTS, автомобіль отримав більш виразний звуковий супровід, подібний до Taycan Turbo S. Цей особливий звук вирізняє його з-поміж інших моделей Taycan.

Екстер’єр та інтер’єр однаково виразні. Численні деталі чорного або антрацитно-сірого кольору в екстер’єрі є типовими для GTS. Порівнюючи з попередником, новинкою є виконані у спортивному дизайні передній і задній бампери з вставками у кольорі Black (глянцевий). Він також використовується на основах зовнішніх дзеркал. Як стандартні 20-дюймові колісні диски Taycan Turbo S Aero Design, так і опціональні 21-дюймові диски RS Spyder Design на GTS виконані виключно у кольорі Anthracite Grey.

Частина матеріалів для оздоблення інтер’єру запозичені у Taycan Turbo GT. Наприклад, у стандартному інтер’єрі моделі Taycan GTS переважає спортивний матеріал Race-Tex зі вставками з гладкої чорної шкіри. Також у комплектацію входять: адаптивні спортивні сидіння Adaptive Sports Seats Plus (з електричним регулюванням за 18 напрямками), багатофункціональне спортивне кермо GT з перемикачем режимів та функцією підігріву. А також пакет Sport Chrono, що має функцію Push-to-Pass та режим Track. Багатофункціональне спортивне кермо GT, знайоме за моделями Taycan Turbo GT, опціонально доступне із оздобленням Race-Tex чорного кольору. На кермі розташовані два перемикачі режимів, пелюстки для функції Push-to-Pass та рекуперації енергії. Окрім червоного кольору Carmine Red, опціональний пакет інтер’єру GTS тепер доступний у кольорі Slate Grey Neo. Логотип Taycan GTS розміщений на приладовій панелі та вимірювачі потужності, а також відображається на екрані під час запуску. Система об’ємного звучання BOSE® Surround Sound System входить у стандартну комплектацію.

Спеціальне для GTS шасі та опціональне рульове керування задньою віссю підкреслюють спортивний характер автомобіля. Адаптивна пневмопідвіска із системою Porsche Active Suspension Management (PASM) у стандартній комплектації поєднується із системою Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Система керування підвіскою Porsche Active Ride зі спеціальним налаштуванням для GTS доступна як опція. Під час динамічного руху вона забезпечує майже ідеальне зчеплення з дорогою завдяки збалансованому розподілу навантажень між усіма колесами. Крім того, система Porsche Active Ride забезпечує підвищений комфорт під час щоденних поїздок.

Taycan 4: чемпіон з ефективного запасу ходу з-поміж повноприводних моделей
Власники, які бажали поєднати високу ефективність Taycan початкового рівня з повним приводом, уже знайшли те, що шукали, у Cross Turismo. Тепер Porsche пропонує і спортивний седан з аналогічними характеристиками. Експлуатаційні характеристики Taycan 4 є типовими для цього модельного ряду: залежно від того, встановлена в підкапотному просторі стандартна акумуляторна батарея Performance або опціональна батарея Performance Battery Plus, результатом є потужність наддуву до 300 кВт або 320 кВт при використанні Launch Control.

Запас ходу також залежить від типу батареї, наприклад, із Performance він становить до 559 км. Taycan 4 із батареєю Performance Plus на електротязі може подолати до 643 км згідно з WLTP. Це робить обидві версії беззаперечними лідерами за запасом ходу з-поміж повноприводних моделей. Це лише на 35 км нижче значень відповідних моделей Taycan.

Завдяки одному електродвигуну на передній і задній осях Taycan 4 забезпечує більшу стабільність водіння та краще зчеплення, ніж Taycan із заднім приводом. Це також покращує і показники прискорення: від 0 до 100 км/год Taycan 4 прискорюється за 4,6 секунди. Попри додаткові 80 кг, авто на дві десяті секунди швидше за задньоприводну модель.

Стратегія повного привода в цьому модельному ряді вже пройшла кілька етапів удосконалення. Якщо тягове зусилля дозволяє, динаміка та стабільність руху, живлення переднього електродвигуна припиняється. Згодом, коли це необхідно, він знову вмикається за мілісекунди, наприклад, під час прискорення або рекуперації.

До стандартних елементів екстер’єру належать 19-дюймові аеродинамічні диски Taycan і чорні гальмівні супорти, а також матричні світлодіодні фари. Крім того, у стандартну комплектацію входить система Porsche Traction Management (PTM) та адаптивна пневмопідвіска із системою Porsche Active Suspension Management (PASM).

Стандартна комплектація включає: комфортні передні сидіння (з електричним регулюванням за 8 напрямками), часткове оздоблення чорною шкірою, пакет акцентних елементів Dark Silver, шкіряне багатофункціональне спортивне кермо, матові сріблясті алюмінієві накладки на дверях та аудіосистема Sound Package Plus. Салон зі шкіряними вставками також доступний у кольорі Slate Grey та у двоколірному виконанні Black/Chalk Beige.

20.11.2024