Починаючи з сезону 2023 року, новий прототип LMDh від Porsche буде боротися за абсолютну перемогу в найбільших перегонах на витривалість світу, включно з Ле-Маном, Дайтоною і Себрінгом. Автомобіль братиме участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA World Endurance Championship (WEC) і у північноамериканському чемпіонаті спорткарів IMSA WeatherTech SportsCar у команді Porsche Penske Motorsport. Наразі розпочалася інтенсивна програма випробувань для підготовки до дебюту в перегонах у січні 2023 року. Ця прем’єра відбудеться на традиційному стартовому етапі серії IMSA — 24 години Дейтони. Двигуном внутрішнього згоряння, на додаток до стандартних гібридних елементів, як це передбачено правилами, компанія Porsche обрала великолітражний агрегат V8 з подвійним турбонаддувом. Потужний двигун призначений для роботи на відновлюваних видах пального, що означає значне зменшення викидів CO2. У перегонах системна потужність гібридного привода сягає близько 500 кВт (680 к. с.).
«Ми мали з чого обирати двигун для нашого прототипу LMDh, оскільки асортимент продукції пропонує кілька перспективних базових агрегатів». — пояснює Томас Лауденбах, віце-президент Porsche Motorsport. — Ми зупинили свій вибір на V8-бітурбованому двигуні, який, на нашу думку, забезпечує найкраще поєднання експлуатаційних характеристик, маси та вартості. Початок програми активних випробувань став важливим кроком для проекту».
Урс Куратле, генеральний менеджер проекту LMDh у Porsche Motorsport, додав: «Випробування гоночного автомобіля LMDh також стало першим виходом на трасу для Porsche Penske Motorsport. Команда із самого початку добре спрацювалася. Це свідчить про високий рівень професіоналізму в усіх сферах. Зрештою, вимоги до безпечної експлуатації гібридного автомобіля дуже високі. У наступних виїздах ми зосередимося на глибшому вивченні необхідних процесів і процедур. У ці перші дні випробувань у Вайссаху, V8-бітурбований двигун справив на нас враження з усіх поглядів. Ми переконані, що обрали саме той агрегат, який нам потрібен».
Регламент для автомобілів класу автомобілів LMDh допускає велику свободу щодо робочого об’єму, конструкції та кількості циліндрів ДВЗ. Максимальні оберти становлять 10 000 об/хв, а результати вимірювання зовнішнього шуму не перевищують 110 децибелів. Двигун повинен важити не менше 180 кілограмів, включно із системою подання та вихлопу повітря, а також периферійними компонентами охолодження. У випадку використання, до цієї маси також входить турбонагнітач/турбонагнітачі, включно з охолодженням повітря наддуву. Відповідно до правил, максимальна потужність становить від 480 до 520 кВт (від 653 до 707 к. с.). Цей діапазон також дозволяє вносити корективи у параметри балансу продуктивності (BOP) — для забезпечення рівності між усіма гоночними автомобілями LMDh, що беруть участь у перегонах. Крива крутного моменту також чітко визначена. В умовах перегонів, вихідна потужність ДВЗ і гібридного привода у комбінованому циклі становить 500 кВт (680 к. с.) на валах приводу коліс. Стандартні компоненти для рекуперації, зберігання і доставки електричної енергії поставляються компаніями Williams Advanced Engineering (акумулятор), Bosch (мотор-генераторний блок і керуюча електроніка) і Xtrac (трансмісія).
Додаткова інформація, а також фото-та відеоматеріали у Porsche Newsroom: https://newsroom.porsche.com/ru.html
У твіттері @PorscheRaces можна знайти останню інформацію, фотографії та відеоролики з гоночних трас в усьому світі.