Спортивні та розкішні: нові топові моделі Panamera

  • Panamera Turbo S E-Hybrid: головна передача з крутним моментом 1000 Нм
  • Найшвидший седан вищого класу на Нюрбургринг Нордшляйфе
  • Плагін-гібрид з потужністю 575 кВт (782 к.с.) і широким асортиментом обладнання
  • Panamera GTS з бензиновим бітурбованим двигуном V8 потужністю 368 кВт (500 к.с.)
Porsche презентує динамічні моделі топової серії Panamera Turbo S E-Hybrid та Panamera GTS. Орієнтована на продуктивність Panamera GTS встановлює нові стандарти витонченості та маневреності. А Turbo S E-Hybrid вражає діапазоном від розкішних ходових якостей до найвищих показників продуктивності на гоночному треку.
 

Штутґарт. Porsche Panamera переосмислює сегмент розкішних седанів, в унікальний спосіб поєднуючи плавний комфорт водіння з характеристиками спорткара. Модельний ряд доповнений двома особливо потужними та спортивними варіантами авто із різною спрямованістю. Panamera GTS – це динамічний спортивний седан, який забезпечує яскраві враження від водіння. Panamera Turbo S E-Hybrid знаходиться на вершині модельного ряду як найпотужніша, найшвидша і найрозкішніша модифікація. Ця топова модель – новий рекордсмен в офіційному рейтингу найшвидших автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння та гібридних седанів класу люкс на трасі Нюрбургринг Нордшляйфе.

Обидві моделі отримали вдосконалений 4-літровий бітурбований двигун V8. Раніше він вже використовувався у Panamera Turbo E-Hybrid. Цей потужний двигун підготовлений до жорстких вимог екологічного стандарту Євро-7. Перехід від турбін із двома роздільними входами на більші турбіни з одним входом скорочує фазу прогріву каталітичних нейтралізаторів. Температура вихлопних газів до 1000 °C і пов’язане з цим чисте згоряння, а також збільшення середнього пікового тиску до 140 бар у камерах згоряння підвищують ефективність двигуна, особливо в високодинамічному діапазоні. 8-ступінчаста коробка передач Porsche з подвійним зчепленням (PDK) докорінно перероблена. Завдяки оптимізованим поверхням передачі потужності та вищій тепловій навантажувальній здатності вона повністю реалізує величезний крутний момент привода Panamera Turbo S E-Hybrid.

Найпотужніша Panamera Turbo S E-Hybrid
У Porsche позначення Turbo традиційно вирізняє найпотужніші моделі, що призначені переважно для доріг загального користування. Водночас логотип Turbo свідчить про технологічне лідерство у відповідному сегменті. Поєднання високоефективних двигунів внутрішнього згоряння та електричної трансмісії забезпечує особливо потужний привод та виняткову продуктивність.

Нова Panamera Turbo S E-Hybrid на сьогодні є найпотужнішою Panamera, що випускається серійно. Її бітурбований двигун V8 має потужність 441 кВт (600 к.с.), а потужність електродвигуна, повністю інтегрованого в картер коробки передач і в контур охолодження PDK, становить 140 кВт (190 к.с.). Порівнюючи з попередником, потужність системи збільшена на 75 кВт (102 к.с.) – до 575 кВт (782 к. с.). Крутний момент зріс на 150 Нм – до 1000 Нм. Panamera Turbo S E-Hybrid прискорюється від 0 до 100 км/год за 2,9 секунди, а максимальна швидкість – 325 км/год. А це – збільшення швидкості на 25 км/год і скорочення часу прискорення на 0,5 с.

Водночас нова Panamera Turbo S E-Hybrid ефективна в управлінні. Порівнюючи з попереднім поколінням, її гібридний силовий агрегат пропонує більший запас ходу на електротязі, швидше заряджання та швидше реагування. Маючи ємність 25.9 кВт·год (брутто), високовольтна батарея зберігає на 45 % більше енергії, ніж попередня батарея. Запас ходу на електротязі у найпотужнішої Panamera – до 88 км (згідно з WLTP). Завдяки збільшенню потужності рекуперації до 88 кВт Panamera Turbo S E-Hybrid у повністю електричному режимі рухається ефективніше, ніж будь-коли. Вбудований зарядний пристрій змінного струму потужністю 11 кВт заряджає акумулятор від 0 до 100 % приблизно за 2 год 39 хв.

Характерний дизайн моделей Turbo
Porsche підкреслює лідерство моделей Turbo у модельному ряді завдяки характерному задньому бамперу та передній частині в кольорі екстер’єру. У задній частині хромовані вихлопні труби в кольорі Dark Bronze доповнюють цей образ. У стандартну комплектацію Turbo S E-Hybrid також входять керамічні композитні гальма Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) з жовтими гальмівними супортами. Acid Green також доступний у типовому кольорі E-Hybrid.

Виключно для моделей Turbo доступний колір Turbonite, елегантний сірий металік. У Panamera Turbo S E-Hybrid у цьому кольорі оздоблені: бічні накладки передньої частини авто, смуги заднього бампера та кованих 21-дюймових колесах Panamera Turbo S з центральним блокуванням. Porsche також використовує Turbonite в інтер’єрі, наприклад, на декоративних планках і ременях безпеки, органах керування на центральній консолі та кермі. Контрастне стебнування Turbonite також присутнє на сидіннях, обшивці дверних панелей, приладовій панелі та килимках на підлозі. Панель даху повністю оббита замшевим матеріалом Race-Tex.

Новий рекорд Panamera Turbo S E-Hybrid
Ще до свого запуску нова Panamera Turbo S E-Hybrid встановила новий рекорд. Тест-пілот Porsche Ларс Керн подолав коло траси Нюрбургринг Нордшляйфе (20,832 км) всього за 7:24.172 хв. За цей нотаріально засвідчений час Porsche встановила рекорд найшвидшого седана вищого класу з двигуном внутрішнього згоряння та гібридом в офіційному рейтингу Нюрбургринга 1927 GmbH & Co. KG. Нова Panamera покращила наявний рекорд у цьому класі автомобілів на 3,62 с. Рекордне коло проїхав Ларс Керн 12 липня 2024 року. Для захисту водія рекордна Panamera була оснащена гоночним сидінням і каркасом безпеки, але в іншому відповідала версії серії.

Ларс Керн уже встановлював рекорди класу Нордшляйфе у 2016 та 2020 роках на Panamera, останнім часом на Panamera Turbo S. Цей новий швидший час від Panamera Turbo S E-Hybrid є доказом послідовного подальшого розвитку
4-дверного спорткара. З новим часом 7:24.172 Ларс Керн покращив свій рекорд з 2020 року на 5,64 с.

Трекові шини та Carbon Aerokit для моделей Panamera Turbo
Новий рекорд Panamera демонструє на що вона здатна. Багато в чому продуктивність автомобіля обумовлена новим Carbon Aerokit і спеціально розробленими шинами UHP від Michelin. Aerokit доступний для моделей спортивних седанів Panamera Turbo та Turbo S E-Hybrid. Він містить аеродинамічні лопаті на дисках коліс, бічні пороги та задній дифузор із карбону, а також оптимізує аеродинамічний баланс для руху гоночною трасою. Губа переднього спойлера повністю унеможливлює появу підйомного навантаження на передню вісь. У поєднанні з Герні на адаптивному 4-смуговому задньому спойлері його чистий ефект полягає у генерації притискної сили.

На швидкості 200 км/год він покращує притискну силу на 60 кг і дозволяє досягати ще більшої швидкості в складних серіях поворотів. Шини Michelin Pilot Sport Cup 2 з маркуванням N0 ще більше покращують зчеплення автомобіля з дорогою. Шини Michelin Pilot Sport Cup 2 з розмірами 275/35 ZR 21 спереду і 325/30 ZR 21 ззаду спеціально розроблені для Panamera і динамічних ситуацій на дорозі.

Широкий асортимент обладнання Panamera Turbo S E-Hybrid
Porsche оснастила топову модель серії Panamera підвіскою Porsche Active Ride у стандартній комплектації. Це інноваційне шасі поєднується з високовольтною системою 400 В і тому технічно можливе тільки в моделях Panamera з приводом E-Hybrid. Кожен амортизатор має гідравлічний насос з електричним приводом, який активно генерує зусилля у напрямку відскоку або стиснення. У такий спосіб підвіска практично повністю компенсує рухи кузова та утримує автомобіль у горизонтальному положенні під час динамічних маневрів водіння. Ця технологія забезпечує інноваційні функції, як надмірна компенсація нахилу та крену. Вона також узгоджує розподіл навантаження на колеса, оптимізуючи зчеплення з дорогою. Широкий спектр обладнання, доступного для Panamera Turbo S E-Hybrid, також містить усі системи контролю динаміки руху, рульове управління задньою віссю, керамічні композитні гальма Porsche (PCCB) з гальмівними дисками діаметром 440 мм спереду та 380 мм ззаду, а також аудіосистему Bose®.

Найспритніша Panamera: Panamera GTS
GTS розшифровується як Gran Turismo Sport. Автомобілі Porsche з цим маркуванням моделі пропонують додаткову порцію спортивності та максимального задоволення від водіння, а також високу повсякденну зручність використання. Відповідно до цієї філософії, Panamera GTS також вирізняється: шасі, налаштованим на високу продуктивність, ексклюзивним пакетом SportDesign і спортивним високоякісним інтер’єром. Це особливо маневрений варіант спортивного седана найвищого класу. Потужний, усебічно модернізований бітурбований двигун V8 відіграє важливу роль у особливо інтенсивному керуванні автомобілем Panamera GTS. Він пропонує лінійну подачу потужності, яка помітна навіть за частоти обертання двигуна вище 6000 об/хв.

Двигун видає 368 кВт (500 к.с.), що на 20 к.с. більше, ніж у його попередника. Це призводить до кращих ходових якостей і динаміки, а також до ще більшої ефективності. 4-дверний спорткар прискорюється від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди, а максимальна швидкість – 302 км/год. Стандартна спортивна вихлопна система в Panamera GTS спеціально розроблена для створення потужного, емоційного звукового відгуку.

Porsche надала стандартній 2-камерній 2-клапанній пневматичній підвісці, включно з PASM у Panamera GTS, особливо спортивний тюнінг. Знижений на 10 мм кузов і посилені стабілізатори поперечної стійкості забезпечують більш плавний рух та нижчу базову жорсткість пружини. Блокування диференціала PTV Plus з електронним керуванням забезпечує оптимальний розподіл крутного моменту між колесами. А це – більша стійкість кузова та зменшення нахилу та крену у всьому діапазоні швидкостей. Ця додаткова динаміка відбувається без будь-якого значного зниження комфорту.

Ексклюзивний дизайн і оснащення у стилі GTS
Як і весь модельний ряд, моделі Porsche GTS вирізняються характерним спортивним дизайном. Чорні логотипи GTS з боків і ззаду автомобіля, унікальна передня частина, матричні світлодіодні фари і задні ліхтарі HD темного відтінку, а також червоні гальмівні супорти роблять Panamera GTS безпомилково впізнаваною. Стандартна комплектація Sport також містить елементи обшивки кузова в атласно-матовому чорному кольорі. До них належать бічні пороги, вставки в передній частині, обшивка бічних вікон і заднього бампера. Porsche зберігає вихлопні труби спортивної вихлопної системи в кольорі Dark Bronze, щоб створити захопливий контраст. Ще один акцент додають 21-дюймові колеса Turbo S з центральним замком у кольорі Anthracite Grey.

Інтер’єр увиразнений замшевою тканиною Race-Tex. Вона покриває панель даху, підлокітники та дверні панелі, а також центральні панелі адаптивних спортивних сидінь з регулюванням у 18 напрямках. Porsche також пропонує 2 особливі для GTS пакети інтер’єру Carmine Red або Slate Grey Neo. Декоративне стебнування і ремені також представлені в кольорі обраного пакета. Також доступний пакет інтер’єру в кольорі Carbon matt. У стандартну комплектацію Panamera GTS входить аудіосистема Bose® і пакет Sport Chrono з секундоміром і функцією push-to-pass.

Доступна в Україні
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid та Panamera GTS доступні для замовлення як спортивні седани. Обидві моделі мають нові функції третього покоління Panamera. До них належать: концепція керування Porsche Driver Experience, матричне світлодіодне підсвічування HD з високою роздільною здатністю і особливо великим радіусом дії, усебічно розширені функції підключеності, як-от глибша інтеграція Apple CarPlay®, потокове відео на додатковому дисплеї пасажира. Panamera Turbo S E-Hybrid з довгою колісною базою у стандартній комплектації пропонується із 4-зонним автоматичним клімат-контролем і великою центральною консоллю. Panamera GTS постачається виключно у вигляді спортивного седана з короткою колісною базою.

В Україні замовити авто можна в офіційних дилерських центрах.

30.07.2024