Моделі Taycan Cross Turismo (WLTP)*
24,8 – 21,2 кВтГ/100 км | 0 г/км | 415 – 490 км |
Моделі Taycan Cross Turismo (NEDC)*
26,5-26,2 кВтГ/100км | 0 г/км |
Плоска передня частина, потужні вигнуті крила й спортивна лінія даху, яка прямує вниз до задньої частини – навіть на перший погляд дизайн нового Porsche Taycan Cross Turismo несе в собі ДНК культового 911. Крім того, плоскі фари з вертикальними повітрозабірниками чітко визначають його приналежність до модельного ряду Taycan. І все ж таки другий електричний спортивний автомобіль з Цуффенхаузена – це Porsche, не схожий ні на
один інший. Цей п'ятидверний кросовер (CUV), перший кросовер бренду Porsche, поєднує в собі типову динаміку керування
автомобілем з високотехнологічним шасі та неперевершену динаміку на бездоріжжі. «Cross Turismo – ідеальне доповнення існуючої лінійки Taycan, – пояснює Штефан Векбах, віце-президент модельного ряду, – Він універсальний, надійний та одночасно не менш динамічний, ніж седан». Кожна деталь Cross Turismo пронизана духом пригод. Збільшення простору для перевезення спорядження для дайвінгу, гольфу, серфінгу чи велоспорту було однією з перших у переліку вимог. Отже, обсяг завантаження повністю відповідає очікуванням. За великими дверима багажного відділення Cross Turismo вміщується майже 1200 літрів багажу при складених спинках задніх сидінь. Автомобіль також пропонує повний привод, пневматичну підвіску та акумулятор Performance Plus у стандартній комплектації (моделі Taycan Cross Turismo: споживання електроенергії* у змішаному циклі (WLTP) 26,4–22,4 кВт·год/100 км, викиди CO₂ у змішаному циклі (WLTP) 0 г/км, споживання електроенергії* у змішаному циклі (NEDC) 29,4–28,1 кВт·год/100 км, викиди CO₂ у змішаному циклі (NEDC) 0 г/км). Шанувальники бренду знайдуть у Cross Turismo виняткове рішення: приблизно там, де на автомобілях з двигунами внутрішнього
згоряння розташовані вихлопні труби, за допомогою спеціального кріплення можна встановити три електровелосипеди. «Ми прагнемо залучити клієнтів, які шукають універсальний і повністю електричний автомобіль, який супроводжує їх як у повсякденному житті, так і в подорожах і пригодах», – каже Векбах.
«Спорткар, придатний для повсякденного використання, з усіма функціями для активного відпочинку». Прокладайте маршрути осторонь широких доріг. Щоб вийти за межі буденного, адаптивну підвіску позашляховика можна регулювати за висотою, пропонується навіть спеціальний гравійний режим для бездоріжжя. Опціональний пакет для руху бездоріжжям Offroad Design збільшує висоту дорожнього просвіту Cross Turismo на тридцять міліметрів. Набираючи швидкість на рівній поверхні, автомобіль автоматично опускається з метою аеродинамічної ефективності. «Найскладніше було поєднати спортивний характер із функціональністю на бездоріжжі», – відзначив Векбах.