Кімната пригод

Porsche Taycan Cross Turismo – це перший позашляховик-універсал серед електричних спорткарів. Повністю електричний, практичний універсал з динамікою спорткара.

Кімната пригод

Моделі Taycan Cross Turismo (WLTP)*

  24,8 – 21,2  кВтГ/100 км   0 г/км   415 – 490
км

Моделі Taycan Cross Turismo (NEDC)*

  26,5-26,2 кВтГ/100км   0 г/км

Плоска передня частина, потужні вигнуті крила й спортивна лінія даху, яка прямує вниз до задньої частини – навіть на перший погляд дизайн нового Porsche Taycan Cross Turismo несе в собі ДНК культового 911. Крім того, плоскі фари з вертикальними повітрозабірниками чітко визначають його приналежність до модельного ряду Taycan. І все ж таки другий електричний спортивний автомобіль з Цуффенхаузена – це Porsche, не схожий ні на
один інший. Цей п'ятидверний кросовер (CUV), перший кросовер бренду Porsche, поєднує в собі типову динаміку керування
автомобілем з високотехнологічним шасі та неперевершену динаміку на бездоріжжі. «Cross Turismo – ідеальне доповнення існуючої лінійки Taycan, – пояснює Штефан Векбах, віце-президент модельного ряду, – Він універсальний, надійний та одночасно не менш динамічний, ніж седан». Кожна деталь Cross Turismo пронизана духом пригод. Збільшення простору для перевезення спорядження для дайвінгу, гольфу, серфінгу чи велоспорту було однією з перших у переліку вимог. Отже, обсяг завантаження повністю відповідає очікуванням. За великими дверима багажного відділення Cross Turismo вміщується майже 1200 літрів багажу при складених спинках задніх сидінь. Автомобіль також пропонує повний привод, пневматичну підвіску та акумулятор Performance Plus у стандартній комплектації (моделі Taycan Cross Turismo: споживання електроенергії* у змішаному циклі (WLTP) 26,4–22,4 кВт·год/100 км, викиди CO₂ у змішаному циклі (WLTP) 0 г/км, споживання електроенергії* у змішаному циклі (NEDC) 29,4–28,1 кВт·год/100 км, викиди CO₂ у змішаному циклі (NEDC) 0 г/км). Шанувальники бренду знайдуть у Cross Turismo виняткове рішення: приблизно там, де на автомобілях з двигунами внутрішнього
згоряння розташовані вихлопні труби, за допомогою спеціального кріплення можна встановити три електровелосипеди. «Ми прагнемо залучити клієнтів, які шукають універсальний і повністю електричний автомобіль, який супроводжує їх як у повсякденному житті, так і в подорожах і пригодах», – каже Векбах.
«Спорткар, придатний для повсякденного використання, з усіма функціями для активного відпочинку». Прокладайте маршрути осторонь широких доріг. Щоб вийти за межі буденного, адаптивну підвіску позашляховика можна регулювати за висотою, пропонується навіть спеціальний гравійний режим для бездоріжжя. Опціональний пакет для руху бездоріжжям Offroad Design збільшує висоту дорожнього просвіту Cross Turismo на тридцять міліметрів. Набираючи швидкість на рівній поверхні, автомобіль автоматично опускається з метою аеродинамічної ефективності. «Найскладніше було поєднати спортивний характер із функціональністю на бездоріжжі», – відзначив Векбах.

«Спорткар, придатний для повсякденного використання, з усіма функціями для активного відпочинку».


Прокладайте маршрути осторонь широких доріг. Щоб вийти за межі буденного, адаптивну підвіску позашляховика можна регулювати за висотою, пропонується навіть спеціальний гравійний режим для бездоріжжя. Опціональний пакет для руху бездоріжжям Offroad Design збільшує висоту дорожнього просвіту Cross Turismo на тридцять міліметрів. Набираючи швидкість на рівній поверхні, автомобіль автоматично опускається з метою аеродинамічної ефективності. «Найскладніше було поєднати спортивний характер із функціональністю на бездоріжжі», – відзначив Векбах.

Кімната пригод4

Універсальна модель. Простір і задоволення від керування спорткаром: у порівнянні зі спортивним седаном, перша версія Taycan пропонує пасажирам на 30 мм більше простору над головою в задній частині салону, а панорамний скляний дах посилює це відчуття. Великі двері багажного відсіку Cross Turismo забезпечують легкий доступ до відділення. Зі складеними задніми сидіннями багажне відділення вміщує до 1200 літрів і перетворює
повністю електричний кросовер на ідеального товариша для гри в гольф або катання на лижах. Повний привод і вдосконалене високотехнологічне шасі в стандартній комплектації гарантують максимальне задоволення від водіння.

Кімната пригод6

Моделі Taycan Cross Turismo (WLTP)*

  24,8 – 21,2  кВтГ/100 км   0 г/км   415 – 490
км

Моделі Taycan Cross Turismo (NEDC)*

  26,5-26,2 кВтГ/100км   0 г/км

Темпи розробки моделі були швидкими. Навесні 2018 року компанія Porsche вперше представила проєкт Mission E Cross Turismo на автосалоні в Женеві. «Концептуальний автомобіль особливо вирізнявся привабливим дизайном з яскравими елементами позашляховика», – згадує Векбах. Автомобіль був чудово прийнятий, і тому в жовтні 2018 року рада директорів Porsche AG прийняла рішення розпочати серійне виробництво – натомість спортивний седан Taycan усе ще був у розробці. Це явна ознака того, з яким ентузіазмом виробник спортивних автомобілів просуває електрифікацію. Cross Turismo буде доступний для замовлень уже в березні 2021 року. За довжиною та шириною Cross Turismo відповідає спортивному седану, а також може змагатися з його
технічними можливостями: відчуйте потужний старт, прискорюючись у 1,2 рази швидше, ніж сила тяжіння. Повноприводний спорткар прискорюється від 0 до 100 км/год лише за 3 секунди. Центр тяжіння розташований низько – саме там, де потужна батарея вбудована в нижню частину автомобіля. Два електродвигуни на передній і задній осях мають синхронні двигуни з постійним приводом і разом забезпечують потужність до 560 кВт (761 к.
с.). Вказані діапазони ґрунтуються на показниках спортивного седана. Першопрохідник. Футуристичний інтер'єр: усе налаштовано для зручності водія, а системи інтуїтивно зрозумілі. Три віртуальні круглі прилади переносять класичний дизайн приладової панелі Porsche в майбутнє. Передній
пасажир має доступ до власного сенсорного дисплея, який можна налаштувати індивідуально. Рекордсмен. Виразний профіль: культова лінія даху Porsche Flyline, завдяки якій цей багатофункціональний автомобіль набув виняткового силуету. Колеса діаметром 22 дюйма (опціонально: 21 дюйм) вирізняються
унікальним дизайном дисків. Система Cross Turismo потужністю до 560 кВт (761 к. с.) та адаптивна пневматична підвіска чудово підходять для їзди в умовах бездоріжжя.

Кімната пригод7

Рекордсмен. Виразний профіль: культова лінія даху Porsche Flyline, завдяки якій цей багатофункціональний автомобіль набув виняткового силуету. Колеса діаметром 22 дюйма (опціонально: 21 дюйм) вирізняються унікальним дизайном дисків. Система Cross Turismo потужністю до 560 кВт (761 к. с.) та адаптивна пневматична підвіска чудово підходять для їзди в умовах бездоріжжя.

 

 

Моделі Taycan Cross Turismo (WLTP)*

  24,8 – 21,2  кВтГ/100 км   0 г/км

Моделі Taycan Cross Turismo (NEDC)*

  26,5-26,2 кВтГ/100км   0 г/км

Позашляховик-універсал поєднує в собі виняткову керованість спортивного
автомобіля з комфортом седана на далеких дистанціях і пропонує майже
такий самий простір, як і міський позашляховик. «Завдяки новій формі кузова
ми змогли збільшити простір над головою для пасажирів задніх сидінь більш ніж
на 30 міліметрів», –пояснює Векбах, – Натомість великий панорамний скляний
дах створює відчуття справжнього простору”.

Характерна риса модельного ряду Taycan присутня і в Cross Turismo: 7 скляних
тривимірних літер логотипу бренду на задній світловій панелі, що підсвічуються.
Вони вказують шлях на світанку епохи електромобільності.

Повністю електричні, з Porsche Taycan.

Перший повністю електричний Porsche поєднує позачасовий дизайн, новаторські технології та асортимент,
який ідеально підходить для щоденного використання.