Найпоширеніші питання та відповіді: продажі, сервіс, комунікації

Продажі

  1. Чи можна отримати автомобіль за кордоном у дилера Porsche?
    Ні, на жаль такої можливості немає. Автомобіль має бути ввезений та зареєстрований в Україні (перша реєстрація).
  1. Чи є можливість повернути передплату за новий авто?
    Наразі, через дію форс-мажорних обставин, повернення передплати неможливе. Однак, після стабілізації ситуації в країні, імпортер та дилер виконають в повній мірі взяті на себе зобов’язання з продажу автомобіля.
  1. Чи можна отримати автомобіль, який знаходиться в Україні?
    Так, можна. Видача авто може бути здійснена у будь-якому безпечному місці нашої країни за попередньою домовленістю з Вашим дилерським центром. Втім, необхідно завчасно узгодити з дилером можливість доставки автомобіля у таке безпечне місце.
  1. Чи будуть виготовлятися авто, які наразі знаходяться у замовленні?
    Імпортер у співпраці з виробником планує виробництво усіх замовлених раніше автомобілів після стабілізації ситуації в Україні.

Післяпродажне обслуговування

  1. Чи надаються під час воєнного стану сервісні послуги в Україні?
    Так, всі основні сервісні та гарантійні послуги на сьогодні можливо повністю чи частково отримати.
    На сьогодні роботу вже відновили Порше Центри в Києві, Дніпрі, Одесі, Львові та Харкові. Оскільки ситуація змінюється дуже швидко, рекомендуємо звертатися до Вашого дилера для отримання більш конкретних консультацій.
  1. Чи можливо виконати гарантійний ремонт під час воєнного стану в Україні?
    Так, всі виконання гарантійного ремонту можливе. Рекомендуємо звертатися до Вашого дилера для отримання більш конкретних консультацій.
  1. Чи є якісь наслідки за невчасно проведене регулярне ТО автомобіля?
    Для уникнення негативного впливу на гарантійні зобов’язання виробника максимальний допустимий перепробіг виконання чергового регламентного технічного обслуговування автомобіля Porsche складає 1 000 (одна тисяча) км або 1 (один) місяць.
  1. Чи можливо замовити запчастини під час воєнного стану в Україні?
    Так, це можливо. Постачання запчастин відновлено. Деталі по наявності та термінах доставки потрібно уточнювати у Вашого дилера. Контактна інформація за посиланням: Оперативна інформація для клієнтів
  1. Чи можливо оформити подовження гарантії під час воєнного стану в Україні?
    Так, це можливо. За більш детальною інформацією звертайтеся до Вашого дилера.  Контактна інформація за посиланням: Оперативна інформація для клієнтів
  1. Чи можливо оформити подовження гарантії на автомобіль в країнах Європи?
    Так, можливо в певних країнах. Для оформлення подовженої гарантії Ви можете звернутися до офіційного дилера в будь-якій з нижченаведених країн, де діють умови, як в Україні: Ісландія, Швеція, Естонія, Латвія, Литва, Кіпр, Молдова, Румунія, Туреччина, Македонія, Сербія, Боснія-Герцеговина, Угорщина, Чеська Республіка, Хорватія, Бельгія, Іспанія, Португалія.
  1. Чи діє програма допомоги на дорозі Porsche Assistance під час воєнного стану в Україні?
    Так, діє на усіх підконтрольних територіях, де немає ризиків та небезпеки для життя і є фізична можливість та адміністративний доступ. Через обмеження воєнного стану декотрі з послуг можуть не надаватися в повному обсязі. Для отримання актуальної та точної інформації рекомендуємо звертатися на гарячу лінію +380 44 581 8 911.
  1. Чи діють програми лояльності під час воєнного стану в Україні?
    Протягом воєнного стану дія усіх програм лояльності тимчасово призупинена. Про відновлення програм ми зробимо додаткове оголошення.
  1. Чи можна записати на сервіс моє авто на Порше Центр закордоном?
    Черга на Порше Центрах в європейських країнах відбувається за правилами ринку (онлайн форма, телефоном чи під час фізичного візиту) і залежить від багатьох факторів. Тому впливати на рішення конкретного Порше Центру у нас, на жаль, немає. Просимо слідувати встановленим місцевим правилам ринку. Але якщо Ви стали свідком відвертого порушення Ваших прав споживача чи недотримання погоджених домовленостей, просимо повідомляти Вашого сервіс консультанта в Україні і ми обов’язково негайно включимося в процес Вашого обслуговування для забезпечення максимально можливого лояльного ставлення.
  1. Чи діє гаряча лінія Porsche для отримання консультації під час воєнного стану в Україні?
    Робота гарячої лінії національного контакт-центру Porsche у процесі відновлення. Ми зробимо анонс, щойно робота розпочнеться.

Маркетингові комунікації

  1. Як виробник Porsche підтримує Україну?
    Компанія Porsche AG надала фінансову підтримку для України у розмірі 1 000 000 євро через організації, які допомагають населенню України. Це UNO-Flüchtlingshilfe - Фонд ООН у справах біженців, який працює в Україні з 2014 року, та Фонд Феррі Порше, який займається підтримкою дітей та молоді.
    Детальніше: натистути тут 
  1. Чи поставляє виробник Porsche автомобілі в РФ?
    У зв'язку із поточною ситуацією в Україні, з 3 березня 2022 року компанія Porsche AG з негайним набуттям чинності призупинила поставки автомобілів і запчастин Porsche в РФ , а також технічну підтримку по ремонту автомобілів Porsche. Volkswagen Group сприймає новину про збройний конфлікт в Україні з великою тривогою та шоком й продовжує сподіватися на припинення військових дій та повернення до дипломатії.
    Детальніше: натистути тут 
  1. Чи поставляє виробник Porsche автомобілі в Білорусь?
    Наразі поставки продовжуються.
  1. Як Porsche в Україні підтримує Україну?

    Офіційний імпортер автомобілів Porsche, Ford, MG, Volvo, Jaguar, Land Rover та Bentley в Україні, компанія «Віннер Імпортс Україна, Лтд» підтримує захисників України разом з вами!
    Гідна боротьба за цілісність України триває, і ми хочемо щиро подякувати всім нашим клієнтам за довіру у мирний час і те, що залишаєтеся з Winner. Кожен з вас робить внесок у нашу спільну справу. Разом ми наближаємо перемогу України. Як саме?

    - Кожним із 151 автомобіля від Winner, що попрямував до українських військових та зробив їх на десятки тисяч кінських сил ефективнішими.
    - Кожним кілометром логістики, яку прокладаємо для безперервної доставки з-за кордону позашляховиків та пікапів для ЗСУ з нашими партнерами українською ІТ-компанією Intellias та спільнотою CEO Club Ukraine.
    - Кожним захисним комплектом та спорядженням, яке ми придбали для наших сміливих військових.
    - Кожним нашим внеском до благодійних фондів «Повернись живим», «Food Foundation» та «Карітас Україна», що передають нашим військовим найсучасніше оснащення, займаються евакуацією населення, надають гуманітарну допомогу українцям у гарячих точках.

    Кожен, хто придбав, планує придбати чи обслуговує автомобіль Ford, MG, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche та Bentley у мережі дилерських центрів Winner Group Ukraine, кожен клієнт Winner Automotive, Winner Leasing та Winner Facility Management долучається до гідної справи. Адже ваша підтримка допомагає нам працювати для України та допомагати її незламним захисникам.
    У єдності – наша сила! Разом з вами ми допомагаємо ЗСУ наблизити Перемогу України!
    Слава Україні!

  1. Які дилерські центри зараз працюють?
    Офіційна дилерська мережа Porsche в Україні забезпечує обслуговування клієнтів в цих надскладних умовах в регіонах, де це можливо. Наші фахівці готові оперативно вирішувати всі технічні питання, пов‘язані із Вашим Porsche.

    Київ 
    Порше Центр Київ Аеропорт
    с. Чубинське (Бориспільське шосе), вул. Київська, 43
    пн-пт 09:00 - 18:00, сб 10:00  - 18:00 
    Запис на сервіс: +38 044-201-91-10

    Львів
    Порше Центр Львів
    м. Львів, вул. Дж. Вашингтона, 8
    пн-пт 09:00 - 19:00, cб 09:00 - 15:00 
    Запис на сервіс: +38 067 1144 911

    Дніпро
    Порше Центр Дніпро
    м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, 37Д
    пн-пт 10:00 - 18:00, сб - за попереднім записом 
    Запис на сервіс: +38 067 509 29 19

    Одеса
    Порше Центр Одеса
    м. Одеса, вул. Церковна, 2/4
    пн-пт 10:00 - 18:00
    Запис на сервіс: +38 067 560 47 86, +38 067 560 07 20

    Харків
    Порше Центр Харків
    м. Харків, вул. Клочківська, 95 
    пн-пт 10:00 - 15:00
    Запис на сервіс: +38 050 303 52 29, +38 050 303 52 74   

    Ми будемо інформувати про будь-які зміни у роботі дилерських центрів додатково.

  1. Кому і як я можу задати питання, пов’язане з моїм Porsche?

    Ви можете поставити Ваше питання:

    • Безпосередньо Вашому консультанту з продажів або сервісу дилера, де Ви придбали або обслуговували автомобіль.
    • Через офіційні соціальні мережі Porsche в Україні у Facebook та Instagram
    • Через форму зворотного зв’язку на нашому сайті: Форма зворотного зв’язку 
    • Гаряча лінія Porsche Assistance: +380 44 581 8 911. Підтримка по базовим технічних питанням для власників авто, придбаних через офіційну дилерську мережу Porsche в Україні. Через обмеження воєнного стану декотрі з послуг можуть не надаватися в повному обсязі.

01.04.2022