Продажі Porsche AG за перше півріччя 2020 року склали 116 964 автомобілі. На 12% зниження, у порівнянні з 2019 роком, вплинуло соціальне дистанціювання та закриття Порше Центрів на декілька тижнів.
Cayenne став найпопулярнішою моделлю з 39 245 проданими авто, 34 430 – аналогічний показник кросовера Macan. Порівняно з минулим роком, легендарний спорткар 911 продемонстрував зростання на 2% – 16 919 проданих авто. Перший електрокар бренду – Taycan – представлений у першому кварталі, продовжує завойовувати ринки. Клієнтам вже передано 4 480 авто, в умовах поетапного виходу на ринок.
Завдяки швидкій реакції бренду в Україні, соціальне дистанціювання для клієнтів Porsche було менш відчутним. Бренд запропонував перелік онлайн послуг: виїзний тест-драйв до клієнта, демонстрація авто у прямому ефірі, доставка авто на сервіс, продажі нових авто онлайн та допомога з оформленням. Послуги із сервісу офіційна дилерська мережа не припиняла надавати, запровадивши усі необхідні заходи безпеки під час карантину. На українському ринку реєстрація нових автомобілів Porsche демонструє позитивну динаміку у порівнянні з минулим роком: 279 авто 2020 року проти 264 авто за перші 6 місяців 2019 року. У другому кварталі цього року офіційній дилерській мережі вдалося перевиконати плани продажів на 3%, і бренд очікує на такі ж тенденції до кінця року.
Європа як другий найсильніший регіон
Позитивна тенденція домінує на ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Африки та Близького Сходу: за перше півріччя цього року клієнти отримали 55 550 автомобілів Porsche. Китай залишається найбільшим окремим ринком спорткарів за обсягом продажів – 39 603 авто. Корея та Японія продемонстрували продажі у 4 242 та 3 675 одиниць відповідно: порівняно з минулим роком, кожен ринок демонструє зростання у двоцифровому значенні. У Європі продано 32 312 автомобілів, у США – 24 186.
«Ми бачимо позитивні тенденції, хоча й відчуваємо наслідки кризи у 2-му кварталі, особливо у США та Європі. Критичним був квітень, коли майже всі Порше Центри на цих ринках були закриті», – стверджує Детлев фон Платен, член виконавчої ради з продажу та маркетингу у Porsche AG. – «До того ж, 2-ий квартал 2019 року як порівняльний період був дуже потужним. Сьогодні ми впевнені у собі та сповнені енергії, зустрічаючи виклики другої половини 2020 року. Постійний позитивний розвиток у Китаї та інших азіатських ринках – хороша тенденція». За словами фон Платена, з травня ситуація в Європі поступово покращується, та ще не повернулася до початкового стану.
Продажі Porsche, шт |
Січень – Червень 2020 |
||
2019 |
2020 |
Різниця |
|
У всьому світі |
133 484 |
116 964 |
-12% |
Європа |
39 243 |
32 312 |
-18% |
Німеччина |
14 186 |
10 702 |
-25% |
Америка |
36 844 |
29 102 |
-21% |
США |
30 257 |
24 186 |
-20% |
Азіатсько-Тихоокеанський ринок, Африка та Близький Схід |
57 397 |
55 550 |
-3% |
Китай |
42 608 |
39 603 |
-7% |
Україна |
264 |
279 |
5% |
24.07.2020