Пригода в пустелі.

Ралі Дакар — справжнє випробування для людей і техніки. Із самого початку це були найбільш масштабні перегони по пустелі у світі. Тільки тут найвитриваліші чоловіки. Найвитриваліші жінки. Найвитриваліші автомобілі. І легендарний переможець 1984: 911 Carrera 3.2 4x4 Paris-Dakar (953).

Новий Porsche 911 Dakar — гідний наступник. З дизайнерським пакетом Rallye він віддає данину оригіналу й повертає історію до життя.

 

"911 — це унікальний автомобіль, за кермом якого можна вирушити з африканського сафарі до Ле-Ману, потім завітати до театру, а після цього проїхатися вулицями Нью-Йорка."

Фері Порше

До наступного етапу.
До наступного етапу.

Продуктивність, надійна технологія та витривалість — саме це необхідно для участі в ралі. Тільки тоді у вас дійсно є шанс першим дійти до фінішу. Новий 911 Dakar — це спортивний автомобіль, що підходить як для бездоріжжя, так і для їзди по дорозі, а також чудово виглядає в місті.

Rough Roads.

911 Dakar із пакетом Rallye Design.
911 Dakar із пакетом Rallye Design.
911 Dakar зеленого кольору Shade Green.
911 Dakar зеленого кольору Shade Green.
Висока динаміка
Висока динаміка
911 Dakar (WLTP)*
  11,3л/100 км   256г/км

 

911 Dakar (NEDC)*
  10,5л/100 км   239г/км

 

 

Неважливо, на дорозі, гравії або піску — більш жорсткі опори силового агрегату 911 GT3 підвищують динамічні характеристики 911 Dakar, особливо в умовах бездоріжжя. У поєднанні із системою керування задніми колесами й системою активної протидії кренам PDCC вдалося створити оптимально налаштоване шасі, яке дозволяє безпечно й комфортно долати навіть найскладніші ділянки на гоночному треку.

911 Dakar оснащений двигуном потужністю 353 кВт (480 к.с.) та 8-ступінчастою коробкою передач Porsche Doppelkupplung (PDK), яка забезпечує високу ефективність усіх чотирьох коліс.



Більше свободи — на 80 мм.
911 Dakar (WLTP)*
  11,3л/100 км   256г/км

 

911 Dakar (NEDC)*
  10,5л/100 км   239г/км

 

Завжди треба пам’ятати про дистанцію. Водночас важлива наявність вільного простору не лише перед автомобілем і позаду нього, а й під ним. Dakar вирізняється кліренсом на 50 мм більшим, ніж у 911 Carrera, зі спортивною підвіскою. Якщо на гравійних дорогах під захистом із нержавіючої сталі запас вільного простору виявиться недостатнім, стандартна система підйому може підняти передню та задню частини спорткару на додаткові 30 мм, навіть на швидкості до 150 км/год.

 



Ралійна система Launch Control.

Пакет Sport Chrono для 911 Dakar включає ще 2 спеціальні налаштування динаміки руху: захоплюючий ралійний режим для гравійних доріг, ґрунтових ділянок, слизьких поверхонь і позашляховий режим для подолання дюн і крутих перевалів. Ралійний режим Launch Control також використовується для ідеального старту на початку етапу на пухкому ґрунті.

Пакет Rallye Sport.
Пакет Rallye Sport.

Пакет Rallye Sport забезпечує розширений захист на бездоріжжі й кільцевих трасах. Він складається зі сталевої дуги безпеки із чорним порошковим покриттям, надійно прикріпленої до кузова за передніми сидіннями, і двох шеститочкових ременів. Також до комплекту входить вогнегасник, який зручно розміщується з боку пасажира.

 

Стислий огляд автомобіля.

Спеціальна передня частина із захисною панеллю.

Спеціальна передня частина із
захисною панеллю.

Передній захист із нержавіючої сталі з посиленою буксирувальною петлею з кованого алюмінію.

Універсальні шини й міцні бічні пороги.

Універсальні шини й
міцні бічні пороги.

19/20-дюймові легкосплавні ковані диски Dakar з новими шинами для подорожей на будь-яких типах поверхонь, пороги зі вставками з нержавіючої сталі і вражаючі розширювачі колісних арок.

Спеціальна задня частина зі спойлером.

Спеціальна задня частина
зі спойлером.

Задня частина із захистом із нержавіючої сталі, буксирувальною петлею та фіксованим заднім спойлером.

Важливий кожен грам.

На пересіченій місцевості й піску важливим є кожен грам. Саме тому передня кришка 911 Dakar, як і 911 GT3, виготовлена зі спеціального легкого армованого вуглецевим волокном пластику (CFRP) з вентиляційними отворами.

Фіксований задній спойлер із вуглепластику (CFRP), розроблений для оптимальної аеродинаміки, забезпечує необхідну притискну силу під час проходження ділянок маршруту на підвищеній швидкості.

Передня кришка з вуглепластику (CFRP). Задній спойлер із вуглепластику (CFRP).
Пакет Rallye Design

Пакет Rallye Design.

Двоколірне фарбування.

Данина поваги історичному оригіналу: двоколірне забарвлення кузова в кольори Білий (White) / Синій Металік (Gentian Blue Metallic) з декоративними смугами золотистого/червоного кольорів і пофарбовані в білий колір 19/20-дюймові диски з універсальними шинами є нагадуванням про Porsche 953 — легенду 1984 року.

Стартовий номер можна вибрати окремо.

Усі аксесуари для пригод.

Ексклюзивний дизайн. Для найкращої концентрації перед стартом

Кокпіт.
Кокпіт автомобіля з пакетом Rallye Design.
Кокпіт.

911 Dakar оснащений спортивним кермом GT, виготовленим з нековзного матеріалу Race-Tex. Особливості моделі: «нульова» мітка зеленого кольору Shade Green, підрульові перемикачі PDK і перемикач режимів руху. Іншими характерними рисами оздоблення є вставки із чорного матового алюмінію, декоративні підкладки кольору Shade Green і табличка з номером обмеженої серії з боку пасажира.

Кокпіт автомобіля з пакетом Rallye Design.

Пакет Rallye Design виглядає особливо динамічно з додатковим елементами, оздобленими тканиною Race-Tex — декоративними вставками в поєднанні з підкладками з кераміки. Сині контрастні шви, нульова мітка на спортивному рульовому колесі GT і сині ремені безпеки розставляють додаткові спортивні акценти.

Сидіння.

Створені для динамічної їзди в пустелі: ковшоподібні сидіння з вуглепластику (CFRP) забезпечують особливо надійну бічну підтримку за мінімальної ваги. Боковини обтягнуті чорною шкірою, а центральні частини — перфорованим матеріалом Race-Tex. Підкладка, декоративні шви та вишиті написи «911» виконані в кольорі Shade Green.

Сидіння мають 18-позиційне регулювання та забезпечують чудове поєднання спортивного стилю і комфорту. Центральні частини сидінь обтягнуті тканиною Race-Tex, а бічні валики — шкірою. Контрастні шви й вишиті написи «911» кольору Shade Green розставляють додаткові акценти в салоні.

Передня кришка з вуглепластику (CFRP). Задній спойлер із вуглепластику (CFRP). Сидіння. Адаптивні спортивні сидіння Plus.

Конфігуратор

Світова інновація - з карбіду титану.

Світова інновація - з карбіду титану.

Перший у світі хронограф із корпусом з карбіду титану: суворо обмежена серія Chronograph 911 Dakar має легендарний дизайн і вражає винятковою читабельністю навіть під прямим сонячним світлом. Ексклюзивний хронограф Porsche Design Chronograph доступний виключно для власників спорткарів.

Індивідуалізация.

Porsche Exclusive Manufaktur пропонує Вам багато можливостей для
індивідуалізації інтер'єру та інтер'єру. Для Вашого індивідуального
автомобіля.

Зв'яжіться з нами

Заповніть форму, щоб зв'язатися з дилером Porsche з приводу організації
тест-драйву або отримання персональної пропозиції на автомобіль, що
вас цікавить.

Контакти.

Зверніться до офіційного дилера Porsche, запросіть додаткову інформацію або зареєструйтеся
для отримання ексклюзивних новин Porsche.

Наступні кроки.

Пошук дилера Porsche

Споживання пального

911 Dakar (WLTP)*

  11,3 л/100 км   256 г/км

911 Dakar (NEDC)*

  10,5 л/100 км   239 г/км