Запас ходу для електричних автомобілів, визначений за допомогою стандартного циклу WLTP, дозволяє проводити порівняння виробників. Вони також дозволяють роззрахувати обсяг запасу ходу, що досягається за рахунок рекуперації (відновлення енергії під час гальмування). Додатково, показник запасу ходу на далекі відстані, надає орієнтир для міжміських подорожей. Він ґрунтується на частковому циклі WLTP, характерному для подорожей на великі відстані, та включає додаткові показники робти обладнання авто (наприклад, кондиціонер). Різні фактори, такі як стиль водіння, дорожня обстановка, топографія, швидкість руху, використання комфортного / допоміжного обладнання (наприклад, кондиціонер, інформаційні розваги тощо), зовнішня температура, кількість пасажирів, корисне навантаження та вибраний режим водіння (наприклад, спорт), можуть знижувати фактичний запас ходу.
Літій-іонний акумулятор піддається фізичному та хімічному старінню, а також зносу, що зменшує ємність акумулятора. Стиль експлуатації та умови навколишнього середовища можуть призводити до зменшення дальності та збільшення часу зарядки у міру старіння акумулятора. У зв'язку з впливом температури на продуктивність акумулятора та час заряджання, а також на час автономної роботи, будь ласка, враховуйте наведену інформацію при парковці, водінні та зарядці автомобіля:
Якщо можливо, уникайте постійних температур навколишнього середовища понад 30° C, таких як тривала парковка під прямими сонячними променями.
Якщо ви не можете уникнути температури навколишнього середовища понад 30° C при нерухомому стані, після використання підключіть автомобіль до електромережі та зарядіть акумулятор від зарядної станції високої напруги змінного струму до максимального стану заряду 85%.
Якщо автомобіль залишається в нерухомому стані більше двох тижнів, температура навколишнього середовища, по можливості, повинна бути від 0° C до 20° C, а стан заряду акумулятора зберігатися між 20% і 50% протягом цього часу.
Для найкоротшого можливого часу зарядки температура батареї за ідеальних умов повинна становити приблизно 30 - 35° С.
Якщо щодня заряджати автомобіль, максимальний стан заряду високовольтного акумулятора повинен бути встановлений на 80%.
Зазначені виходи та час зарядки залежать від різних факторів, відповідно час зарядки може відрізнятися в залежності від таких факторів: наявна енергетична інфраструктура для конкретної країни; власна побутова зарядна установка замовника; температура; попереднє кондиціонування; стан зарядки; вік акумулятора. Тому час зарядки може бути значно більшим, ніж зазначено у інструкції. Для досягнення оптимального значення заданого часу зарядки постійним струмом з 5 до 80% потрібна станції швидкої зарядки CCS (комбінована система зарядки) потужнісю >270 кВт та > 850 В, а також температура батареї 30°-35° С. Рівень зарядки при початку заряджання не повинен перевищувати 5%. Визначення заданого часу зарядки для дальності WLTP 100 км базується на тих же передумовах. З фізичних та хімічних причин швидкість зарядження зменшується, коли акумулятор наближається до своєї повної зарядки. Тому зазвичай має сенс використовувати швидку зарядку постійного струму, щоб зарядити акумулятор до 80% або до необхідного діапазону. Переважне використання тумб для швидкого зарядження CCS призводить до довготривалого збільшення часу зарядки. Для регулярної швидкої зарядки постійним струмом ми рекомендуємо максимальну потужність зарядки 50 кВт. Під час зарядки в побутових умовах рекомендується заряджання змінним струмом. Використання промислової електричної розетки (змінного струму) призведе до підвищення ефективності та набагато коротшого часу зарядки порівняно з використанням домашньої розетки.
Показники потужності у електричних автомобілях, що працюють на акумуляторах, залежать від різних факторів, таких як тривалість руху на максимальній потужності, а також напруга та температура акумулятора. Зазначена потужність доступна щонайменше 10 секунд, а вказана перенапруга зі стандартним керуванням запуску принаймні 2,5 секунди. Динамічна спортивна їзда або зарядка на станціях високої потужності може призвести до підвищення температури акумулятора і, отже, до тимчасово зниженої потужності авто. Завдяки фізичному середовищу акумулятора, максимальна потужність, необхідна для досягнення заданих значень прискорення, вироблятиметься повторно, але може бути не послідовною.