Головна навігація
Меню

E-Performance Magazine

Тестування нового Porsche Taycan підходить до фінальної стадії.


В Скандинавії в кількох кілометрах від Північного полярного кола, автомобіль розкриває свій потенціал у сфері динаміки керування в умовах снігу та криги. В той же час, інженери Porsche користуються перевагами літньої пори роки в Південній півкулі. В Південній Африці проводяться експлуатаційні випробування, а також фінальне коригування щодо тривалого функціонування та відновлюваності. В Дубаї відбуваються пробіги на витривалість в спекотних погодних умовах та тестування зарядки акумуляторів в екстремальних умовах. Температура в 30 країнах в різних куточках світу, де проводяться комплексні випробування, варіюється від мінус 35 до плюс 50 градусів за Цельсієм.

Тестування нового Taycan

«Після проведення комп’ютерного моделювання та комплексних стендових випробувань, ми досягли фінальної фази цієї вимогливої програми тестування»,- підкреслює віце-президент модельної лінії Стефан Векбах. -«Перед випуском на ринок автомобіля Taycan в кінці цього року ми проїхали приблизно 6 мільйонів кілометрів в різних країнах світу. Ми вже задоволені поточним статусом автомобіля. Автомобіль Taycan - це втілення справжнього духу Porsche».

Звичайно, компанія Porsche має провести такі ж самі ретельні випробування електрокарів в рамках програми тестування, як і у випадку спортивних автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Крім демонстрування надзвичайних характеристик, автомобілі також доводять свою необмежену придатність для щоденного використання в будь-яких погодних умовах. Додатковими аспектами в моделях з акумуляторним живленням є такі особливо вимогливі функціональні особливості, як зарядка акумуляторів чи контроль температури трансмісії, а також інтер‘єр в екстремальних умовах. Інші цілі в області розвитку Porsche - це рух по коловій траєкторії, багатократне прискорення, а також робочі діапазони для щоденного використання.

Факти щодо етапу тестування автомобіля Taycan.

Загальна пройдена дистанція: Приблизно 6 мільйонів кілометрів, 2 мільйони з яких – пробіг для випробувань на витривалість.

Країни: загальна кількість – 30 країн, серед них США, Китай, Об'єднані Арабські Емірати (ОАЕ) та Фінляндія.

Температурний діапазон: від мінус 35 до плюс 50 градусів за Цельсієм.

Вологість повітря: Від 20 до 100%

Висота: Від 85 метрів нижче до 3000 метрів вище над рівнем моря

Зарядний цикл: більш ніж 100 000 з використанням різних технологій зарядки по всьому світу

Команда розробників: Близько 1000 водіїв-випробувачів, механіків і інженерів.

Віртуальна поїздка через симулятор виживання «The Green Hell».

Експерти мали можливість спиратися на вичерпні результати цифрових випробувань з використанням ситуаційних моделей. Наразі комп’ютери використовуються, щоб розробити дизайн корпусу, приводу, шасі, електронні компоненти, загальний дизайн нової моделі та змоделювати її функції та їх спільну роботу. Загалом, віртуальний прототип автомобіля Taycan здолав більш ніж 10 мільйонів цифрових кілометрів.

Це означає, що інженери-розробники почали випробовувати Taycan на трасі Нюрбургринг в симуляторі водіння ще на ранніх етапах та мали змогу протестувати і оцінити ходові характеристики при русі по колу. Під час цього процесу вони переважно фокусувалися на раціональному використанні електроенергії, яке відіграє важливу роль в досягненні часу проходження кожного кола на автодромі Нюрбургринг довжиною 26 км менш ніж за 8 хвилин.

Стаття вперше з’явилась на порталі новин Newsroom, 28.03.2019.

17.07.2019